SELAMAT DATANG KE ALHEKMAH








Merupakan sebuah syarikat yang menawarkan pelbagai perkhidmatan berkaitan kesihatan dibawah Jenama ALHEKMAH.

Antara komitmen kami ialah menawarkan perkhidmatan terapi dan perawatan kesihatan, menjual dan membekalkan produk makanan kesihatan bersumberkan alamiah serta menyediakan peluang  menambah ilmu melalui kursus-kursus yang dijalankan juga perkongsian ilmu berkaitan kesihatan melalui sesi rundingcara sebelum sesi perawatan di tempat kami.

Kami mempunyai barisan Juruterapi yang berkemahiran dan berkelayakkan serta terlatih di dalam rangkaian terapi perawatan yang ditawarkan di premis kami.

Selain perawatan, kami juga komited untuk berkongsi ilmu mengenai kelebihan dan kebaikan serta kaedah mengenali rangkaian produk makanan kesihatan yang berkualiti tinggi dan menpunyai sijil pengiktirafan antarabangsa.

Natural Synergy adalah Tagline dan matlamat kami dalam usaha membantu anda menambahbaik kualiti hidup dengan gabungan kaedah perawatan secara naturopati disamping perkongsian ilmu kesihatan dimantapkan dengan gabungan pemakanan kesihatan yang berkualiti bagi mengubah rutin harian kepada gaya hidup yang lebih sihat secara alami.

NATURAL SYNERGY ….gabungan kekuatan untuk kesihatan secara semula jadi.

UNTUK MAKLUMAT TERKINI, SILA LAYARI



Next Post Newer Post Previous Post Older Post Home